محورهای مذاکرات نظامی ارتش روسیه و ایران

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
محورهای مذاکرات نظامی ارتش روسیه و ایران

امیر سرتیپ برخور در جمع خبرنگاران:

محورهای مذاکرات نظامی ارتش روسیه و ایران/ تهران آماده آموزش خلبانی به نیروهای روسی است
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره محور مذاکرات دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران و روسیه گفت: محور مذاکره تبادل اطلاعات آموزشی و بحث آموزش خلبانی ایران به نیروهای روسیه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران و فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه که امروز یکشنبه در هتل نهاجا برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه محور مذاکرات فرماندهان نیروی هوایی ارتش ایران و روسیه چه بود، گفت: مدتی پیش فرمانده نیروی هوایی ارتش در بزرگداشت صدسالگی نیروی هوایی روسیه شرکت کرد و در آن بزرگداشت از فرمانده نیروی هوایی روسیه برای حضور در ایران دعوت شد ، بر همین اساس فرمانده نیروی هوایی روسیه در ایران حضور پیدا کردند که محور مذاکرات امروز تبادل اطلاعات آموزشی و بحث آموزش خلبانی بود.

وی ادامه داد: در این مذاکرات تمایل ایران به اعزام دانشجو به روسیه، همین طور آمادگی ایران برای آموزش خلبانی به نیروهای روسیه اعلام شد.

سرتیپ برخور در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه برنامه سفر فرمانده نیروی هوایی روسیه چه خواهد بود، گفت: وی بعد از بازدید از پایگاه شهید ستاری و منطقه هوایی مهرآباد، وی به اصفهان سفر کرده و از پایگاه شهید بابایی اصفهان و همچنین از آثار فرهنگی و هنری اصفهان بازدید خواهد کرد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: